1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
-
Daniel acs
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
- Auto: acs e34
Post
autor: Daniel acs » ndz lip 05, 2015 18:49
wWzwiąsku z panującymi w naszym kraju kontrolami spalin na drogach ,i zatrzymaniami za sład spalin dowów rej.. mam pytanie czy ktoś zna normy spalin dla silników s38
dane producenta lub inne
-
Dino444
- Posty: 1343
- Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
- Lokalizacja: Bedford
-
Kontakt:
Post
autor: Dino444 » ndz lip 05, 2015 19:39
Dla 3.8 298 g/km
Dla 3.6 361 g/km
Takie dane na szybko wyszukałem w necie.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
-
Daniel acs
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
- Auto: acs e34
Post
autor: Daniel acs » ndz lip 05, 2015 21:04
dzięki ale takie dane to i ja znalazłem
chodzi mi o
CO np. 1,8 %
HC np. 200 ppm obj.
co2 np20,00 %
o2 np0,36 %
tak jak przy komtroli lub w stacji diagnostycznej OK.
-
Łukasz///M5
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Łukasz///M5 » ndz lip 05, 2015 23:02
Nie bardzo rozumiem czego się obawiasz. Jadąc na przegląd upierdliwy diagnosta patrzy w tabelkę i widzi, że auto X z 90 roku w/g. danych fabrycznych ma mieć takie a nie inne wartości odczytane z pomiaru gazów spalinowych. Jeśli 25-cio letnie auto zostało zarejestrowane to znaczy, że ma prawo być użytkowane ale musi trzymać wartości bliskie tym jakie ustaliła fabryka. Jeśli za Twoim autem nie ciągnie się smród spalonego oleju z towarzyszącym temu niebieskim dymem lub z wydechu nie wydobywa się charakterystyczny smród zdradzający brak katalizatora to nikt nie zabierze Ci dowodu rejestracyjnego.
-
Daniel acs
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
- Auto: acs e34
Post
autor: Daniel acs » ndz lip 05, 2015 23:11
tak dla kontroli stanu silnika oraz wiedzy na ten temat ,aby diagnosta lub osoba inna nie wciskała kitu i żeby nie było jak z wydechem niby nowy a jednak
